Vstupné stránky majú výrazný vplyv na skóre kvality
Ako vás ovplyvňuje skóre kvality? Je to jeden zo spôsobov, ktorým môžete hodnotiť vašu úspešnosť. Zaujímavosť vašej cieľovej stránky zaistíte, ak na ňu budete odkazovať relevantnou reklamou s platbou za kliknutie (PPC). Aby bola stránka pre zákazníka interakčná a zožala úspech, potrebuje spĺňať zopá
Algoritmus na sociálnych sieťach. Ako ho využiť vo svoj prospech
Algoritmus – slovo často spojené so sociálnymi sieťami. Mnoho ľudí ale nevie, ako vlastne algoritmus funguje. Zaujíma vás, prečo sa vám zobrazí konkrétny príspevok aj napriek tomu, že pre vás jeho obsah nie je pútavý? Ako a kedy sa vám príspevky zobrazujú? Všetky sa zobrazujú podľa určitých pravidie
Content marketing – ako kvalita obsahu ovplyvňuje výkonnosť webu
Zaujíma vás, čo môžete vylepšiť a zmeniť na vašej stránke, aby sa dostala vyššie vo vyhľadávaní? Kľúčom k dosiahnutiu čo najlepších výsledkov v akomkoľvek marketingovom smere je produkovať kvalitný obsah. Vylepšujte webové stránky pre svojich návštevníkov, ale aj pre samotný Google. Poskytnite svoji
Ktoré odporúčania Google Ads služby je dobré používať
Reklama na internete sa vyvíja mimoriadne rýchlym tempom a to, čo platilo dnes už zajtra nemusí byť tak účinné. Preto Google ponúka svojim užívateľom v Google Ads odporúčania, ktoré by mohli ich reklamu nakopnúť a zlepšiť. Reklama na Google stále patrí medzi tie najvýkonnejšie online reklamy, no zár
AKO SPRÁVNE VYBRAŤ KĽÚČOVÉ SLOVÁ PRE PPC REKLAMU?
V tomto článku sa dozviete, ako si efektívne zvoliť správne kľúčové slová pre vašu PPC reklamu a prečo je výber takto zvolených slov dôležitý pri nastavení zhody vo vyhľadávaní. Obsah článku: PPC reklama v skratkeKľúčové slová a prečo sú dôležité? Typy kľúčových slov v PPC reklameAko
RETARGETING vs. REMARKETING – Všetko, čo potrebujete vedieť v skratke
V tomto článku si podrobne vysvetlíme na akom princípe fungujú základné piliere digitálneho marketingu – retargeting a remarketing, a to konkrétne: čo je retargeting a na koho je cielenýzákladné formy retargetingučo je remarketing a ako ho využiťkrátka rekapitulácia nakoniec Určite to pozn
Bezplatné nástroje na zisťovanie návštevnosti konkurencie
Údaje o návštevnosti vašej
konkurencie môžu byť veľmi cenným zdrojom informácii. V článku si prejdeme
niekoľko bezplatných nástrojov, pomocou ktorých môžete odhadovať návštevnosť stránok. Údaje
o návštevnosti Veľmi dôležité
informácie, ktoré môžeme od konkurencie získať, sú údaje o&nb
8 bezplatných nástrojov pre vyhľadávanie kľúčových slov
Založili ste si
magazín alebo e-shop, vyladili jeho dizajn a teraz ste vo fáze, kedy sa snažíte
prilákať to správne obecenstvo? Spôsobov ako ho skutočne získať existuje veľké
množstvo – od optimalizácie pre vyhľadávače, cez propagáciu na sociálnych
sieťach, až po obsahový marketing. Pod náporom všet
Ako odstrániť osobné informácie z Google
Že
sa naše životy z časti presunuli na sieť, je nesporný fakt. Nemá zmysel to
rozoberať, aj vy to určite vnímate, že na internete trávite stále viac času.
Pritom to nie je tak dávno, kedy ho väčšina populácie využívala predovšetkým na
zábavu. Dnes je situácia diametrálne odlišná – stále viac ľu
SEO – strašiak alebo výzva?
Na čo si dať pozor pri optimalizácii vášho webu Keď chcete byť v online biznise úspešný a neživiť v sebe slepú dôveru v lepšiezajtrajšky, dobré zvládnuté SEO je základ. Neplatí však, že akékoľvek SEO je lepšie akožiadne. Rovnako ako sa mylne niekedy nazdávame, že aj zlá reklama je reklama. Prizanedb