Čo ponúkame
PPC (Pay Per Click) reklama je druh reklamy, pri ktorej platíte len za kliknutia na vaše reklamné jednotky. PPC kampane prinášajú návštevnosť ihneď po správnom nastavení a spustení kampaní. V krátkom časovom horizonte je možné pozorovať, merať a vyhodnocovať výsledky.
Pomocou PPC reklamy Vám privedieme na vašu internetovú stránku alebo e-shop relevantných návštevníkov, ktorí majú s veľkou pravdepodobnosťou záujem o váš produkt alebo službu.
PPC kampane vytvárame, spravujeme a optimalizujeme v reklamných systémoch:
- Google Ads (ex. Google Adwords),
- Sklik
- Bing
- AzetKlik
- Facebook a Instagram
Cenník PPC reklamy
Ku každému klientovi pristupujeme individuálne a pripravujeme cenovú ponuku na mieru.
Za založenie a audity PPC kampaní si účtujeme jednorazové poplatky. Cena auditu a založenia záleží na rozsahu kampane. Cena za správu PPC kampane sa vypočíta ako kombinácia počtu odporučených hodín x hodinová sadzba.
Kto vám navrhne úspešnú PPC stratégiu?
Ing. Jaroslav Loduha
PPC špecialista
Ako spolupráca funguje?
Pre úspešnú optimalizáciu stránky je nevyhnutné oboznámenie sa s webom klienta a jeho biznisom.
Konzultácia s klientom
Ponoríme sa do vášho podnikania, aby sme pochopili vaše očakávania a ciele. Pri pohľade na vaše aktuálne reklamné účty (ak ich máte) preskúmame ich stav a zanalyzujeme ďalšie možnosti na dlhodobý a udržateľný rast.
Analýza kľúčových slov, analýza cieľového publika
Kľúčovým atribútom pre správne nastavenie PPC kampane je poznanie zákazníka a jeho potrieb. Analýza kľúčových slov nám poskytne základné informácie o vyhľadávacích dotazoch relevantných pre vaše podnikanie. Na základe analýzy kľúčových navrhneme a vytvoríme štruktúru účtu tak, aby PPC reklama čo najlepšie dosahovala stanovené biznis ciele.
Vytvorenie a nastavenie kampaní
Na základe získaných informácií odporučíme konkrétne druhy kampaní a rozpočet, vytvoríme štruktúru kampane a nastavíme čo najrelevantnejšie cielenie kampaní. Navrhneme pútavé reklamné texty a zvolíme vhodné vstupné stránky s ohľadom na skóre kvality.
4.Analýza, optimalizácia, testovanie a vyhodnocovanie kampaní pozícií kľúčových slov a reportovanie výsledkov
“Dobre” navrhnuté a nastavené kampane nám nestačia. Chceme a ponúkame výbornú správu PPC kampaní. Preto neúnavne analyzujeme, testujeme a optimalizujeme vaše kampane, aby dosahovali výborné výsledky.
Reporting a fakturácia
Na konci každého kalendárneho mesiaca obdrží klient report, súhrn vykonaných prác a faktúru. Pri rozsiahlych kampaniach s veľkými rozpočtami pristupujeme k reportingu individuálne, na základe dohody s klientom.
Formy reportingu PPC kampaní:
Na základe veľkosti kampane a rozsahu spolupráce využívame rôzne formy reportingu:
- Statický výstup vo formáte PDF alebo interaktívny v Google Data Studiu => určený pre malých a stredných klientov
- Komplexný interaktívny výstup v Power BI => určený pre veľkých klientov
Typy PPC kampaní v Google Ads
- Reklama vo vyhľadávacej sieti – vaša reklama sa zobrazí pri zadaní vyhľadávacie dotazu (kľúčového slova) do vyhľadávača (Google, Seznam, Bing…)
- Remarketing vo vyhľadávacej sieti – používateľovi, ktorý navštívil vašu internetovú stránku sa pri opakovanom zadávaní vyhľadávacieho dotazu vo vyhľadávači v určitom časovom horizonte (napr. opakované vyhľadávanie slova “dámske hodinky” v priebehu niekoľkých hodín / dní /týždňov) zobrazí prispôsobená reklama.
- Dynamické reklamy vo vyhľadávacej sieti – pri tomto type kampaní sa reklama vo vyhľadávači spustí na základe obsahu vašej internetovej stránky.
- Reklama v obsahovej sieti – vaše bannery sa zobrazuje na rôznych internetových stránkach, mobilných zariadeniach alebo v smart televízoroch.
- Remarketing v obsahovej sieti – pomocou bannerov sa pripomenieme ľuďom, ktorí váš web už navštívili.
- Dynamický remarketing v obsahovej sieti – návštevníkom internetovej stránky pomocou dynamického remarketingu zobrazujeme prostredníctvom bannerov produkty, ktoré prehliadali na vašej internetovej stránke.
- Produktové reklamy (Google Nákupy, Produktové inzeráty Sklik) – produktové inzeráty sa zobrazia priamo vo výsledkoch vyhľadávania spolu s názvom, obrázkom a cenou.
- Video reklama – vaša video reklama sa zobrazuje v sieti YouTube alebo na weboch partnerov pre video.