Čo ponúkame

Založenie PPC kampaní
Audity PPC kampaní
Správa PPC kampaní

PPC (Pay Per Click) reklama je druh reklamy, pri ktorej platíte len za kliknutia na vaše reklamné jednotky. PPC kampane prinášajú návštevnosť ihneď po správnom nastavení a spustení kampaní. V krátkom časovom horizonte je možné pozorovať, merať a vyhodnocovať výsledky.

Pomocou PPC reklamy Vám privedieme na vašu internetovú stránku alebo e-shop relevantných návštevníkov, ktorí majú s veľkou pravdepodobnosťou záujem o váš produkt alebo službu.

PPC kampane vytvárame, spravujeme a optimalizujeme v reklamných systémoch:

  • Google Ads (ex. Google Adwords),
  • Sklik
  • Bing
  • AzetKlik
  • Facebook a Instagram

Cenník PPC reklamy

Ku každému klientovi pristupujeme individuálne a pripravujeme cenovú ponuku na mieru.

Za založenie a audity PPC kampaní si účtujeme jednorazové poplatky. Cena auditu a založenia záleží na rozsahu kampane. Cena za správu PPC kampane sa vypočíta ako kombinácia počtu odporučených hodín x hodinová sadzba.

Chceli by ste rýchlu relevantnú návštevnosť?
Napíšte nám a my vám navrhneme vhodné riešenie.

Kto vám navrhne úspešnú PPC stratégiu?

Ing. Jaroslav Loduha

PPC špecialista

Ako spolupráca funguje?

Pre úspešnú optimalizáciu stránky je nevyhnutné oboznámenie sa s webom klienta a jeho biznisom.

1
Konzultácia s klientom

Ponoríme sa do vášho podnikania, aby sme pochopili vaše očakávania a ciele. Pri pohľade na vaše aktuálne reklamné účty (ak ich máte) preskúmame ich stav a zanalyzujeme ďalšie možnosti na dlhodobý a udržateľný rast.

2
Analýza kľúčových slov, analýza cieľového publika

Kľúčovým atribútom pre správne nastavenie PPC kampane je poznanie zákazníka a jeho potrieb. Analýza kľúčových slov nám poskytne základné informácie o vyhľadávacích dotazoch relevantných pre vaše podnikanie. Na základe analýzy kľúčových navrhneme a vytvoríme štruktúru účtu tak, aby PPC reklama čo najlepšie dosahovala stanovené biznis ciele.

3
Vytvorenie a nastavenie kampaní

Na základe získaných informácií odporučíme konkrétne druhy kampaní a rozpočet, vytvoríme štruktúru kampane a nastavíme čo najrelevantnejšie cielenie kampaní. Navrhneme pútavé reklamné texty a zvolíme vhodné vstupné stránky s ohľadom na skóre kvality.

4
4.Analýza, optimalizácia, testovanie a vyhodnocovanie kampaní pozícií kľúčových slov a reportovanie výsledkov

“Dobre” navrhnuté a nastavené kampane nám nestačia. Chceme a ponúkame výbornú správu PPC kampaní. Preto neúnavne analyzujeme, testujeme a optimalizujeme vaše kampane, aby dosahovali výborné výsledky.

Reporting a fakturácia

Na konci každého kalendárneho mesiaca obdrží klient report, súhrn vykonaných prác a faktúru. Pri rozsiahlych kampaniach s veľkými rozpočtami pristupujeme k reportingu individuálne, na základe dohody s klientom.

Formy reportingu PPC kampaní:

Na základe veľkosti kampane a rozsahu spolupráce využívame rôzne formy reportingu:

  1. Statický výstup vo formáte PDF alebo interaktívny v Google Data Studiu => určený pre malých a stredných klientov
  2. Komplexný interaktívny výstup v Power BI => určený pre veľkých klientov

Typy PPC kampaní v Google Ads

  • Reklama vo vyhľadávacej sieti – vaša reklama sa zobrazí pri zadaní vyhľadávacie dotazu (kľúčového slova) do vyhľadávača (Google, Seznam, Bing…)
  • Remarketing vo vyhľadávacej sieti – používateľovi, ktorý navštívil vašu internetovú stránku sa pri opakovanom zadávaní vyhľadávacieho dotazu vo vyhľadávači v určitom časovom horizonte (napr. opakované vyhľadávanie slova “dámske hodinky” v priebehu niekoľkých hodín / dní /týždňov) zobrazí prispôsobená reklama.
  • Dynamické reklamy vo vyhľadávacej sieti – pri tomto type kampaní sa reklama vo vyhľadávači spustí na základe obsahu vašej internetovej stránky.
  • Reklama v obsahovej sieti – vaše bannery sa zobrazuje na rôznych internetových stránkach, mobilných zariadeniach alebo v smart televízoroch.
  • Remarketing v obsahovej sieti – pomocou bannerov sa pripomenieme ľuďom, ktorí váš web už navštívili.
  • Dynamický remarketing v obsahovej sieti – návštevníkom internetovej stránky pomocou dynamického remarketingu zobrazujeme prostredníctvom bannerov produkty, ktoré prehliadali na vašej internetovej stránke.
  • Produktové reklamy (Google Nákupy, Produktové inzeráty Sklik) – produktové inzeráty sa zobrazia priamo vo výsledkoch vyhľadávania spolu s názvom, obrázkom a cenou.
  • Video reklama – vaša video reklama sa zobrazuje v sieti YouTube alebo na weboch partnerov pre video.

Kontaktujte nás