Čo ponúkame

Responzívna firemná stránka na mieru
Vytvoríme Vám firemnú stránku na mieru, z ktorej vám budú prichádzať noví zákazníci.
Audit bezpečnosti a riešenia po útokoch
Bezpečnosť mnohých webov je na veľmi slabej úroni a samotný WordPress je známy náchylnosťou k útokom pri neodbornej inštalácii a prevádzke.
Zrýchlenie vášho webu
Podľa štatistík, ktoré boli robené na základe anonymných údajov z Google Analytics má rýchlosť webu vplyv na výsledky vo vyhľadávaní.
Redizajn stránky
Obnovte svoje staré, neaktuálne weby. Redesign stránky je dobrou voľbou v prípade, že máte fungujúcu stránku a chcete ju vylepšiť.

Dokončením a odovzdaním internetovej stránky proces spolupráce nekončí. Klientom poskytujeme služby a poradenstvo v oblasti online marketingu a content marketingu.

Pilierom úspešného webu je kvalitný obsah, preto našim klientom pripravujeme články s pridanou hodnotou, ktoré udržia pozornosť čitateľa na webe a nasmerujú návštevníkov ku konverziám. Pomôžeme vám aj s PPC kampaňami, sociálnymi sieťami a SEO. Individuálne zabezpečujeme link building, PR & brandové kampane.

Rozhodli ste sa, že chcete vlastnú webovú stránku?
Je čas odpovedať si na nasledujúce otázky:
  • Prečo potrebujete internetovú stránku?
  • Ako na webstránku získate návštevníkov?
  • Prečo by si vaše produkty alebo služby mali objednať zákazníci prostredníctvom vašej a nie konkurenčnej internetovej stránky?
Poznáte odpovede na otázky vyššie ?
Napíšte nám a pomôžeme vám zrealizovať váš digitálny príbeh.

Kto sa postará o tvorbu vašej stránky?

Ing. Filip Janypka

Filip má dlhoročné skúsenosti s tvorbou webových stránok. Medzi hlavné technológie, ktoré používa patrí programovací jazyk PHP a Python. Okrem iného rád používa na tvorbu stránok aj redakčný systém WordPress. Z eshopových riešení má skúsenosti s PrestaShop a OpenCart.

Ako prebieha spolupráca

Základom pre úspešnú realizáciu projektu je oboznámenie sa s klientom a s jeho biznisom. Pri menších projektoch klient predstaví svoj biznis plán (alebo odvetvie v ktorom podniká), zdôrazní silné stránky a predstaví konkurenčné výhody.

1
Stanovenie cieľov a funkcionality webstránky

Od začiatku spolupráce musíme jasne vedieť, prečo klient potrebuje stránku a kto budú jeho zákazníci. Správnym zadefinovaním cieľov, očakávaní a požiadaviek sa uľahčí proces tvorby a zabezpečí spokojnosť zákazníka s výsledným dielom.

2
Analýza kľúčových slov

Nevyhnutným krokom pred navrhnutím architektúry internetovej stránky je analýza kľúčových slov.

3
Navrhnutie architektúry webstránky

Po vypracovaní analýzy kľúčových slov navrhneme prehľadnú architektúru internetovej stránky, ktorá umožní uživateľom a aj robotom jednoduchú orientáciu naprieč celým webom.

4
Tvorba webstránky

Základné firemné prezentácie a mikrostránky vytvárame na najznámejšom open source CMS WordPress. Pri tvorbe stránky využívame viac ako šesťročnú prax a skúsenosti získané pri tvorbe a prevádzke vlastných portálov.

Ešte by ma zaujímalo... (FAQ)

Základom pre úspešnú prezentáciu vašej firmy, služieb a produktov je moderná webstránka so správne navrhnutou štruktúrou, responzívnym designom a relevantným obsahom. Webová stránka predstavuje vstupnú bránu do online sveta a prvý krok na ceste za zvyšovaním tržieb a ziskov vašej firmy.

Rozlišujeme platenú a neplatenú návštevnosť. Platení návštevníci môžu prichádzať z rôznych kanálov ako sú PPC systémy ( Adwords, Sklik), platená reklama na sociálnych sieťach ( Facebook, Twitter, Instagram..), z display kampaní, emailových kampaní, odkazjúcich stránok a ďalších zdrojov. Pri platenej propagácií platíte za každý klik alebo určitý počet nakúpených impresií, prípadne rozoslaných emailov. Organická návštevnosť patrí medzi najobľúbenejšie kanáli prinášajúce návštevníkov. Umiestňovaním sa na popredných priečkach vo výsledkoch vyhľadávania (Googlu) získa vaša stránka relevantných návštevníkov, potenciálnych zákazníkov. Práve vďaka správnej optimalizácií internetovej stránky získate lepšie pozície, čo povedie k zvyšovaniu organickej návštevnosti. Neplatenú návštevnosť môžete získať aj vlastným promovaním na sociálnych sieťach, diskusných fórach, blogoch a na celej rade ďalších platforiem.

Pre každý projekt navrhujeme individuálne riešenie. Každý biznis má svoje špecifiká, ktoré v prvom kroku odkonzultujeme so zákazníkom, zhodnotíme aktuálny stav webstránky a jej link profilu. Výsledkom je konkrétna ponuka s presne stanoveným rozpočtom. Každý náš zákazník je vopred oboznámený s tým čo za svoje peniaze môže očakávať. Spolupráca je vždy postavená na transperantnosti a dôvere medzi oboma zúčastenými stranami.

Kontaktujte nás